Dålig dag.

Godmorgon! Ska snart bege mig mot tåget hem igen... Lyckades tydligen få en lätt hjärnskakning igår när ja ramla av på hoppträningen.. underbart! Så ska hem och lägga mig i ett mörkt sum, sen upp till stallet (A) känns som jag har en ballong med blod i huvudet när jag sitter och logger ner och varje gång ja ställer mig upp känns det som att ballongen bara spricker och allt rinner ner i kroppen. Kallsvettas och mår väl egentligen inget vidare.. Hoppas på att de blir bättre imrg! Min dag är också totalt förstörd då jag ser världens idiot köra runt östrabo och leta efter ngn.. undra vem ;) men fick ja förklara för honom att han inte hade ngt runt varken mig eller mina kompisar att göra. Har en liten plan om att förstöra hans bil :D see you later // Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0