Fredag!

Första lektionen avklarad (idrott) och det innebär att jag är en lektion närmre helg!
Känns ganska segt att sluta 15.40 idag... men någon måste göra det!

Känns som det kan bli en lugn kväll idag. Kanske drar till social människa ikväll och kollar film, imorgon ska jag upp till det nya stallet som jag ska börja hjälpa till i. Ska bli skit kul :)
 
Gårdagens träning var näst intill katastrof!!!! Lindyn gick bra och jag känner att "yes! vi kommer verkligen någon vart med det vig gör!" men buggen var bara massa vel kan jag tycka... Då bestämde jag mig faktiskt för att åka hem!
Sängen ropa ganska högt när jag kom hem, så det var bara att ha en date med kudden. - och jag somna direkt! :)


Puss så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0