medicin prov med matlukt i bakrunden.

Precis gjort medicin provet!
Det är ju kul att jag läste fel (och framför allt fatta fel) när jag ritar en helt vanlig cell ist för en nervcell som dom egentligen fråga efter. Men det roligaste var nog att en kille i klassen satt och måla av mig.. Haha så går de när man kollar på andra ;)

Innan provet bestämde jag, Ida och Cajsa för att gå hem till sjuklingen Moa med lite mat så hon överlever :)
Men eftersom att hennes kök är så litet att de inte får plats med en fläkt över spisen, så luktar vi hur mycket köttbullar och olja som helst! HAHA!
Så när vi kom till skolan, hängde vi av oss jäckorna i skåpen och nu efter proven luktar våra skåp bara mat. Det är ju inte konstigt att vi blir hungriga!  Bra dag!

Blir lite danstränig sen, för den 6 november blir de tävling i Götene! As nice :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0