nytt försök!

Jag är nog verkligen helt fel männsika som ska blogga!
har sakt till mig själv så många gånger att jag borde bli duktigare på det, men nu tog jag bort alla mina gamla inlägg på denna blogg och nu börjar jag helt om!

Torsdag idag, och jag sitter och förbereder mig för Medicin prov om nervsystemet, lite smått otaggad då ja inte direkt fått in det jag behöver i huvudet, men måste ge mig fan på att jag ska klara det!

Gårdagen va hur awesome som helst! :D
gick till tandläkaren klockan 11.20, kommer tillbaka till skolan och får reda på att vi har bara en lektion, för att våran engelska lärare är sjuk, alltså skulle dagen sluta 13.55 men eftersom våran söta mentor förmodligen tycker om oss så mycket , så fick vi sluta 15min tidigare. Hur soft som helst, mman hinner med 14.00 tåget. Sen på kvällen blev det lite hoppträning uppe på Tanums ridklubb:)

Men nu ska jag verkligen skärpa mig med bloggen! Nya tag!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0